Twitter och FB :)

Eric Saade
ericsaademusic Eric Saade
HELLO!! :) Fan vilken respons "Hotter than fire" har fått av er! Sjukt kul! Både för mig och DEV. Köp låten på... http://fb.me/CtGSQwII
5 hours ago

Ja för att den är så sjuuukt braaa Eric! :)

Eric Saade
ericsaademusic Eric Saade
Morning! Feel #Hotterthanfire today;) Keep play it on repeat!!!
6 hours ago

That´s because YOU are Hotter Than Fire! ;) I definitely keep playing it on repeat! :)


  • HELLO!! :) Fan vilken respons "Hotter than fire" har fått av er! Sjukt kul! Både för mig och DEV. Köp låten på Itunes om ni inte redan gjort! Det ger mig ett enormt support! Tack!
    Utan er, är jag ingenting!
    Nu kör vi!;) / E.
Utan DIG Eric så är jag ingenting.. <3

/Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0