Made Of Pop

Hej alla allesammans! :) Hoppas ni har det bra. Som jag skrev förut så tänkte jag i detta inlägg berätta för er första gången jag såg Eric live. :)

Det var den 20 juli och han skulle ha en "Made Of Pop" konsert i Munkedal. Jag hade verkligen sett fram emot denna dagen i veckor, för jag visste att den skulle bli awesome från att jag vaknade och jag hade precis rätt. :D Jag kände mig så taggad när vi väl var på väg, det skulle bli ett minne för livet. :) När vi kom fram så fick vi vänta i typ 2,5 h. Tiden gick ganska sakta, men man höll ut eftersom man väntade på något riktigt bra. När konserten väl började så var det helt otroligt, finns inga ord för hur bra Eric var. :) Det var första gången jag såg honom i verkligheten och det kommer jag aldrig glömma! <3<3<3 Hittills har jag sett honom två gånger i mitt liv och jag slår vad om att det blir fler. :) Den andra gången var på "Lotta på Liseberg" när han, September och Tomas Ledin var där och uppträdde. :) Det var också helt underbart, något jag aldrig glömmer. Jag fick t.o.m röra vid honom när han gick runt i publiken. OTROLIG känsla!

Oj vad långt detta blev, hoppas ni orkar läsa! :) Hoppas ni tyckte det var intressant att läsa!

Här kommer lite bilder! :D


Den otroligt snygga scenen i Munkedal! :D <3<3


Från Lotta på Liseberg, (ganska dålig bild dock men ni ser Eric bredvid Tomas Ledin ;)


ERIC! <3<3 :*


Biljetten till konserten! <3

Puss/Josefin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0