Svar på kommentar! :)

Jag märkte att vi hade fått en fin kommentar från en läsare vars namn är Sofia Bengtsson! :)

Sofia Bengtsson om Twitter!:
Hej! Vad roligt att ni har hittat min blogg! :) Hittade ni den på Celine's blogg? Ni får väldigt gärna fortsätta att läsa den! :) Jag skriver om Eric och så också ;) Fråga gärna något i min blogresponse, ni kan fråga om vad som hellst! Jag svarar på allt!! :D Ha det bra:)
Kram på er!

Hej Sofia! Ja, jag hittade din fina blogg på Celine´s blogg. Den verkar jättebra och jag kommer absolut att fortsätta läsa den. :D Jag ska kika in i din blogresponse också. :) Du får väldigt gärna också fortsätta följa vår blogg som enbart handlar om Eric Saade då, haha x) Kul att du också gillar honom!
Ha det bra! <3 KRAM!

/Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0