Hipp hipp hurra för det är Eric´s födelsedag! :D

Idag den 29:e oktober är det en riktigt speciell dag ska ni veta och den betyder så himla mycket för mig. Älsklingen fyller 21 idag! Gud vad jag har längtat efter den här dagen! Vi firar detta genom att lägga in en riktig bildbomb! <3<3 PUSS & KRAM!


Eric, du är värd allt gott i livet! ♥


Vackrast <3


Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag med familj och vänner! (Eric´s mamma Marlene på bilden)


You are popular!

'
När du vann Melodifestivalen! ♥




Åh vad jag älskar denna bilden ♥


När du gick till final i Melodifestivalen 2010!




Haha SÖT! ♥


Herregud va fin!


HAHA vad hände här?! ;O


Söt eller vad?! :D <3

Så häääääääääääääär mycket betyder du för mig Eric! ♥♥♥♥

/Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0