Intervju med Eric Khaled Saade!

Jag tänkte dela med mig av en ganska gammal men ändå rolig intervju med Eric. :) Han är så gullig! Hoppas allt är bra med er!

Beskriv dig själv med 3 ord!
-Ödmjuk, energisk och glad.

Med vem umgås du mest med?
Min flickvän Molly Sandén. När vi träffas är det mest på varandras spelningar och fester vi går på tillsammans. Annars när vi är för oss själva, brukar vi ha myskvällar.

Vad gör du när ingen ser?
Jag kollar mig i spegeln och rättar till håret eftersom det är pinsamt att göra det när folk ser på!

Vad gör du när du vill vara ifred?
Då säger jag det. Jag är ärlig, rakt på människa och gör inte saker svårare än de är.

Vad är du mest nöjd med i ditt liv?
Jag är aldrig riktigt nöjd oavsett vad det gäller. Allting kan alltid göras, bli och vara bättre och roligare. En sak jag är väldigt tacksam över är min familj som alltid finns där och de bra människorna jag har runt omkring mig.

Vad vill du ändra på?
Jag skulle vilja lägga ner Idol och liknande program. Det verkar jättekul och bra, men det har gått för länge.

Vad ser du i spegeln?
Mina vampyrtänder. Jag har både uppe och nere och ser verkligen ut som en vampyr! Det är därför jag undviker att le så mycket.

Vad gör du aldrig om?
Jag åker aldrig Fritt Fall igen! Molly övertygade mig att åka, men hon ångrade att hon gjort det när hon såg mitt bleka ansikte och hur stel jag var efteråt!

När vill du aldrig bli upptäckt?
När jag smygtittar på en person och personen märker det! Ska man då säga Hej eller titta ner i marken?

Hur vill du bli uppvaktad?
Jag tycker det är jätte gulligt med överraskningar. När någon har lagat mat åt mig eller bjuder med mig på bio.

Berätta något som ingen vet om dig!
Jag är helt såld på färgen Lila och ser jag något lila så köper jag det. Folk säger att de blir bländade, men jag älskar det!

Nämen Eric! Du får inte sluta le! Du har ju det vackraste leendet on earth och förresten tycker jag att det är jättefint med "vampyrtänder" som du kallar det :* <3<3


Sexy! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0